شمع های دست ساز

شمع های دست ساز

شمع های دست ساز یک هنر خلاقانه و جذاب است. برای ساخت شمع دست ساز، مواد اولیه‌ای مانند پارافین، فیتیله، موم عسل، قالب سوزن، فیتیله سینی، فر کاغذ روغنی، دماسنج، اسید استیرین، ظرف مخصوص، قاشق عطر، شمع چسب، موم خمیر، بتونه ریختن و آب کردن پارافین‌ها در ظرف مناسب و خنک کردن آن‌ها بر روی حرارت غیر مستقیم لازم است.

شمع های دست ساز ـ قهوه
شمع های دست ساز، یکی از محبوب ترین وسایل تزئینی در منازل و محیط های کاری هستند. این شمع ها، با توجه به طرح های متنوع و خلاقانه ای که دارند، می توانند به عنوان یکی از بهترین هدایا برای عزیزان شما نیز محسوب شوند. شمع های دست ساز، با توجه به مواد اولیه ای که برای ساخت آن ها استفاده می شود، می توانند بوی خوبی را در محیط اطراف منتشر کنند.

برخی از انواع شمع های دست ساز عبارتند از:

به طور کلی، انواع مختلف شمع شامل شمع‌های معمولی، شمع‌های بدون شعله، شمع‌های ستونی و شمع‌های معطر هستند.

شمع‌های معمولی:

شمع‌های ساده و ارزانی هستند که برای تولید روشنایی و در مراسم‌های مذهبی و یادبود استفاده می‌شوند.

شمع‌های بدون خوراکی:

شمع های خوراکی که در شمع های دست ساز امروزه بسیار مورد توجه هستند، شمع هایی با شکل هایی شبیه به مواد خوراکی مانند : کیک ، نان ، شیرینی و … میباشد.

شمع‌های ستونی:

شمع‌های ضخیم و قطوری هستند که با موم سخت و پارافین جامد قالب‌گیری می‌شوند و برای رستوران‌های سطح بالا، موسسات و کترینگ‌ها مناسب هستند.

شمع‌های معطر:

شمع‌هایی هستند که علاوه بر زیبایی، رایحه خوشایند نیز در هوا منتشر می‌کنند.

همچنین، شمع های دست ساز، به دلیل طرح های خلاقانه ای که دارند، می توانند به عنوان یکی از بهترین وسایل تزئینی در منازل و محیط های کاری شما محسوب شوند.
شمع های دست ساز ـ دارچین

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *